2013. augusztus 30., péntek

2/35.Fejezet

Sajnálom lányok de a blog 1-2 részen belül befejeződik.Ma is mielőtt elkezdtem írni a részt majdnem egy órát gondolkoztam mivel húzhatnám még de már nem megy:( Nagyon fog hiányozni és nagyon úgy néz ki NEM lesz harmadik felvonás ugyan is senki nem írt ötletet és nekem már nincs annyi dolog a gondolatomban. Rengeteg blogot kezdtem el írni csak úgy jegyzetbe de félek közzé tenni őket,mert nem hiszem,hogy olvasnátok. De ígérem még alszom rá párat hátha kitalálok valami jó fojtatást:/


Azért születünk,hogy egyszer meghaljunk,ahogy mondani szokták "porból lettünk,s porrá leszünk." Igen ám csak az nem mindegy,hogy mikor! Miért van az,hogy valaki egész életét végig csalta és roszz dolgokat tett mégis megélte a 90.élet évét?És miért van az,hogy valaki jó ember volt,nem csinált rosszat mégis alig élt? Milyen erő dönt sorsunk felett és miért igazságtalan?Miért mindig azokat jutalmazza akik nem érdemlik meg?

-Ne apa kérlek kelj fel,nyisd ki a szemed.Apa-ordítom de hiába.Szemem láttára csuklott össze lába ahogyan a kávé főzőt bekapcsolta. Könnyeim arcára potyognak ahogyan fölé hajolok,hogy megnézzem lélegzik-e még-Valaki fiúk-torkom szakattából ordítok aminek meg is van az eredménye,egyszerre mindenki a konyhában köt ki.Mind a négyen elsápadnak és csak néznek hol rám,hol eszméletlen apámra-Vigyetek a kórházba-suttogom mert mostanra akkorára nőtt a csomó a torkomban,hogy majd szétrepeszti a nyelőcsövemet.
Sebességet átlépve és szabályokat megszegve szinte már repülünk a kórházig. Liam betelefonált így már hordággyal várnak a járdán.Két megtermett férfi emeli a kocsira és az orvossal az oldalukon rohannak a műtőbe ahova mi már nem mehetünk. Mindenki sír kivéve engem,mert én zokogok,Zayn magához ölel nyugtatás képp de ő sem nyugodt. Megválaszolatlan kérdések lebegnek fejünk fölött de talán a legfontosabb: "túl éli-e".
-Önök Mr.Styles hozzátartozói?-kérdezi az orvos több órányi várakozás után.Egyszerre pattanunk fel mind és adunk igen választ-Sajnálom de nem tudtuk megmenteni,a rák teljesen szét terjedt tüdejében.Leállt a légzése és összeomlott a bal tüdő lebenye. Sajnálom-darálja le az orvos és azzal ott is hagy minket. 
-Neeeem-hangosan felkiáltok és a földre rogyok.
-Hope,Hope-Zayn hangja lágy miközben rázkódom.Szemeim kinyitom és sötét van,veríták ráz és zokogok-Csss csak egy rossz álom-mellkasára hajtja a fejem és lágyan ringat-Csak álom-ismételgeti és lassan tudatosul bennem,valóban csak egy álom volt.
-Megnézem apát-mondom,mert nem vagyok meggyőződve hogy léte felől.Halkan nyomom le a kilincset és látom apa él és virul,alszik. Muszáj közelebb mennem és megnézem lélegzik-e de igen. Leülök az ágya melletti fotelba és nézem ahogyan szuszog. Résnyire nyitott száján szabadon áramlik ki és be a levegő. Göndör fürtjei arcába hullanak,néha megpiszkálja orrát amikor a fürt vége megcsikizi. Kék anyagot ölel magához amiről tudom,hogy anya kedvenc pólója volt. Apa azt mondta még mindig érzi rajta finom illatát,az ruha darab nélkül képtelen lenne elaludni. Ez az ő ereklyéje,az éjjeli szekrényre pillantok ahol 5 kép sorakozik. Egy rólam,egy anyáról,egy hármunkról,egy rólam és apáról és egy anyáékról ahogyan az Eiffel torony tetején megcsókolják egymást. Könny szökik a szemembe és lassan de rájövök,hogy bármennyire is fáj el kell engednem apát. Őt már várja valaki a más világon,anya.

-Azt hittem már vissza se jössz-suttogja Zayn és egyből szorosan magához ölel amint bebújok a meleg takaró alá-Jobban vagy már?
-Azt álmodtam,hogy apa meghalt,muszáj voltam megnézni-rántom meg a vállam és újra csomó képződik torkomban.
-Kincsem-puszit nyom homlokomra és ha lehet még jobban karjaiba csomagol.

***

-Zayn apát is elhívom oké?-kérdezem miközben magamra ráncigálom a nadrágom.
-Persze-mosolyog-Vagy tudod mit amíg te belegyömöszölöd magad-nevetve mutat a cica nacira-Addig én szólok neki-gyilkos pillantást vetek rá és ő csak még jobban nevetve hagyja el a szobát. Lassan már egy ruha sem jön rám,a hasam már egyre nagyobb.Bár ahhoz képest,hogy a 7,hónapban járok nem nagy a hasam.Legalábbis a szülészem azt mondta,de most úgyis megyünk és akkor megkérdezhetem megint-Hope?-Zayn félve dugja be a fejét és félek nem fog tetszeni amit mondani akar-Az úgy volt,hogy-itt olyan halkan kezd beszélni,hogy az ég világon semmit sem hallok-szóval jönnek a többiek is. Wáo ez egy új póló? Nagyon sexy vagy benne-nem mer közelebb jönni pedig nem vagyok mérges. 
-Vicces vagy-nevetek és közelebb lépek hozz-Dehogy baj amúgy meg jól tudsz terelni-szájon csókolom majd a nappaliba igyekszem.

Az Doktor úr furcsán néz rám,nem érti mi ez a felhajtó sereg de én egy könnyed vállrándítással elintézem.
-Gondolom most nem a hüvelyi vizsgálatot szeretné-hebeg miközben talán kicsit megilletődve nézi a fiúkat.
-Mi?Eddig hüvelyi vizsgálat volt?-kérdezi Zayn és karja megfeszül.
-Persze sokkal modernebb,amúgy meg elmondom ez egy nőgyógyász-Zayn lenyugszik így az orvosomra tudok koncentrálni-Igen most jó lesz a hagyományos-a szobába tereli a fiúkat.
Felfekszem az ágyra és felhajtom a pólóm. A doki hideg trutyit nyom a hasamra és rányomja a fejet.A monitor életre kel és egyszerre sóhajt fel mindenki amint meglátják a kisbabát.
-Itt ver a szíve-mutat a képernyőre,mindenki néma csöndben van és szemük fátyolos.
-Te jó ég a kis Loui már mozog-kiált fel amikor a baba aprót rúg.
-Egy: még nem biztos,hogy fiú kettő: NEM LESZ LOUI A NEVE-hangosan szögezem le csak,hogy a hülye feje is meg értse. Loui duzzogva bár de tovább csodálja a monitort. Apára pillantok és látom,hogy könnyei végig szántják arcát,megszorítom kezét ő lehajol és homlokon csókol.
-Amikor utoljára láttam ilyet te ültél anyukád pocijában-suttogja és a baba pont akkor rúg. Mindenki mosolyog és tudják ez egy jel.
Nem is tudom mit mondjak..nagyon-nagyon szépen köszönöm a -nem tudom hanyadik-díjat :) még egyszer köszönöm: Csajsziii_TW-1D


Szabályok:1, Írj magadról 11 dolgot.2, Válaszolj 11 kérdésre.3, Tegyél fel 11 kérdést.4, Küldd tovább 11 embernek.



11. dolog rólam:

1. Nem igazán szeretem a sulit, de szerintem sokan vannak így vele :D
2. Van egy tetkóm : 'Stay Strong' felirat alatta 3 madárral:)
3. 16 éves vagyok :)
4. Ekliktikus a zenei ízlésem vagyis minden zenét meghallgatok:)
5. Kézizek és egy sportgimibe járok
6. Imádok bulizni*-*
7. Szeretem a családom és cicám *.*
8. Van egy amerikai sorozat a 'White Collar' imádom és szerelmes vagyok a főszereplőbe aki mellesleg meleg:D
9. Imádom a melegeket és kiállok a másság ellen.ÉN NEM VAGYOK LEZBI A FIÚKAT SZERETEM!:DD
10. Rengeteg sérülésem volt már...
11. Most készül a szobám és nagyooon varoooom*-*



11. kérdés:

1. Mit szeretnél elérni az életben?:szeretnék egy jó állást egy jó országban
2. Kutya vagy macska?mind kettő
3. Szereted a csokit?imádom
4. Ha tehetnéd, mit változtatnál meg saját magadon?lehetőleg MINDENT
5. Hány éves vagy?16
6. Ki a kedvenced a One Direction-ből?Larry
7. Ki a kedvenced a The Wanted-ból?-
8. Ismered a Hősök című sorozatot?igen
9. Sophia vagy Danielle?ha Liam boldog akkor nekem oly mindegy
10. Mit gondolsz az eljegyzésről? (Zerrie)örülök nagyon bár szerintem korai
11. Mit üzensz az olvasóidnak?remélem tetszik amit csinálok:)

11. kérdés:

1. Van valamilyen tartós betegséged? 
2. Kedvenc sampon? -
3. Ha lehetne egy esélyed, hogy találkozz kettővel a kedvenc sztárjaid közül akkor kikkel találkoznál? 
4. Téged is idegesít, hogy ilyen rossz minősége van a Liebster díjnak? Engem nagyon.. -
5. PLL, Teen Wolf vagy TVD? 
6. Szoktál gondolkodni napközben (suliban/munkában/sétálás közben/ stb..) azon, hogy mi lesz a blogod következő fejezeteiben? 
7. Meddig tart megírni egy részt? 
8. Kedvenc író? -
9. Rihanna vagy Miley Cyrus? 
10. Neked is nehéz kitalálni 11 random kérdést? 
11. Olvasod a blogom? -


Akiknek küldöm:
http://asemmikozepen.blogspot.hu/
http://donot-let-me-go.blogspot.hu/

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó!!! Bár az elején megijedtem hogy meghal Harry de nagyon nagyon jóó lett:) Loui nagyon aranyos:) Harry is azzal az utolsó mondatával könnyet csalt a szemembe!!:D<3

    Lilla!^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszett?))
      Az volt a célom az elejével:$$[gonosz vagyok]

      Törlés
  2. Baszkkiiii itt bőgtem mondom nem is olvasom tovább meghalt Harry lelövöm magam komlyan kimentem a szobábol és orditoztam igy 1 orakor mondom anyának méééért???igy bőgve erre vissza jövök olvasom nagynehezen tovább erre ssss ez csak egy álomm ......basszus elmondtam egy imát!ahhw szoval rohadt jo rész de ilyet többet ne majdnem szívrohamot kaptam:O ..ahhw léccci legyen 3.évad annyira nem szeretném hogy vége legyen ez a kedvenc blogom;*köviiiit degyorsaaan:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolom anyud kicsit sem nézett hülyének:DD
      ami a 3.évadot illeti: gondolkozom valami jó fojtatáson de nem nagyon hiszem,hogy lesz:/

      Törlés
  3. kosz a szivinfarktust! eskuszom megijedtem. mondom az oke hogy 1-2 resz es vege na de hogy mar most meghall. aztan meg felkelt. hatmondom bazdmeg! :DD az egesz annyira meghitt volt es aranyos. najo beismerem azert egy kicsit megkonnyeztem. ez az egesz kepnezegetes. az anyja. aztan a vege. meg az hogy Harryt mar varjak fent. nagyon szomoru de hat ez van. bar a baba dolog jo volt :)) siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök,hogy tetszett és,hogy sikerült érzelmeket kicsalogatnom belőled:')

      Törlés
  4. szia! :)) Új olvasód vagyok *.* :D ami azt jelenti nem csak olvasom, hanem IMÁDOM a blogod! :DD Addig fel sem keltem a géptől, amíg el nem jutottam idáig! :D Én is blogolok és nekem is jól esnek a vélemények így megosztom veled az enyémet :D
    So: Ami a történetet illeti... :D Egyszerűűűeeen wááá *.* :D Hogy őszinte legyek az első évadból csak az utolsó részeket olvastam el, mert barátnőm ajánlotta ezt a blogot és mindent részletesen elmesélt az elejéből, így úgy voltam vele, hogy a 2.at kezdem el olvasni. :D Most leírom, hogy mit/miket éreztem, miközben olvastam. Egy kicsit féltem belekezdeni, merthogy Zayn Harry lányával jön össze. Aztán rájöttem, hogy a korkülönbséget egyáltalán nem hangoztatod így teljesen úgy képzeltem el hogy fiatalok mind a ketten *.* :D örültem, hogy összejöttek. :D És mivel kicsit perverz a fantáziám így imádtam a +18-as részeket is.... :$ :D Sejtettem, hogy Harry rákos, de addig nem tudhattam biztosra, amíg el nem mondta Zayn-nek. :) Azóta akárhányszor szóba kerül a betegség könnyek gyűlnek a szemembe, mert tudom, hogy úgy is meg fog halni... Tudom nem pozitív hozzáállás, na de na. Sosem voltam pozitív... Aztán lehet hogy a végén majd meglepődök :) Ami pedig Zayn és Hope kisbabáját illeti. Hogy őszinte legyek van egy olyan érzésem, hogy ott is lesz valami gubanc, főleg azért van ez a sejtésem, mert valamikor még írtad, hogy nem lesz Happy End... :) De ezt te tudod. :) én egyik végleten sem fogok kiakadni, és mindegyiket ilyen nagy lelkesedéssel várnám és örömmel olvasnám! :D Megértem, hogy szereted ezt a blogod (én is így vagyok az enyémmel) De nem muszáj folytatnod! :) Ha így akartad először a befejezést, ahogy megtervezted, akkor ne írj 3. évadot. :) Hiszen lehet, hogy az már nem lenne ugyan ilyen, mint az első kettő és csak azért mert ragaszkodsz a bloghoz és mert az olvasók írják hogy örülnének neki. :)) De ezt mind én nem tudhatom :)) Csak gondoltam megosztom veled a gondolatokat amik cikáznak a fejembe már vagy úgy 5 perce (mióta befejeztem az olvasást).
    ui: Tudom, hogy úgyis sírni fogok... :) De imádok (tudom fura de ez van) egy blogon vagy egy könyvön sírni... :) :D Ami pedig a feliratkozókat, kevés komikat illeti! :) Sokan vannak úgy hogy elolvassák, de nem írnak. :) Egy időbe, amíg nem kezdtem el blogolni és nem tudom milyen érzés, én is ilyen voltam. :D Tudom hogy most már a végét járja a blog, de azért ezt ne felejtsd el még ha másik blogod is van ;) :D
    Pusszantalak! <3 :)
    K.Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira köszönöm!:')Könnyeket csaltál a szemembe,mert te vagy az első aki úgy igazán megért. Sajnos nem sajnos én is ilyen vagyok,jobban szeretem az olyan történeteket,mind könyven,mind blogban aminek nem happy a vége.Azokat annyira nem is szeretem és ez által én képtelen vagyok Happy Endet irni. Nagyon szeretnék harmadik évadot de rettegek attól,hogy az már nem lesz jó,mert ugye bár amit az ember erőltet az sosem éri el a kívánt hatást. Mégsem szeretném itt hagyni az olvasóimat és amitől mégjobban tartok,hogy más történetemet nem olvasnák. Irogatok egy könyvet-igen szeretnék majd felnőttként kiadi egyet-és gondoltam,hogy blogként leírom de tudom,hogy nem olvasnák és én csak akor vagyok képes a jó írásra ha elismernek. Sajnos ilyen vagyok kell a bátorítás.
      Nem is szaporítom tovább a szót,mérhetetlenül örülök,hogy elnyerte a tetszésed és leírtad a gondolataid ezáltal megtudtam nem én vagyok az egyetlen aki e képpen gondolkozik. Köszönöm szépen még egyszer:")
      Vanda xoxo

      Törlés
    2. Ha szeretnél 3. évadot és ötleted is van, akkor kezdj bele! Hiszen, ha van ötleted és egy szál amin futhat, akkor nem erőltetett. :D És megértem, hogy kell a bátorítás és az elismerés, de attól függetlenül, hogy kevesen írnak nem azt jelenti hogy kevés ember olvassa a blogod ;) Én szeretem ahogy írsz és én szívesen olvasnám el, amit majd könyvként szeretnél kiadni ;) Ami pedig a Harry Endet illeti. :D Én személy szerint azért nem szeretem, mert az élet sem mindig Happy End-el végződik és az nagyon eltér a valóságtól... :) Na de. :D Szerintem nem kell csüggedni! :) Oszd meg a világgal, amit tudsz hiszen tehetséges vagy! :) Az meg ne nagyon foglalkoztasson, hogy hányan olvassák. 1000-ren vagy akár 100-an is olvashatják. :) Nem az a lényeg. :) Valahol el kell kezdeni. ;) ÉS ha most példával akarok élni a fiúk is legalulról kezdték... :) Harry pl pékségben dolgozott.. :D Nem adták fel és nézd hova jutottak. :D És nem törődnek a gyűlölködőkkel (azok is kijárnak nekik rendesen) hanem azokkal foglalkoznak akik szeretik és támogatják őket. Nekik énekelnek. :) Te azoknak írj, akik imádják a történeteid! ;) :D
      ui: Nem akarok okoskodni, mert lehet h nekem sincs igazam.. :) De nem szeretném, ha emiatt feladnád az álmaid.. ;) :D
      Kata Xoxox.

      Törlés
    3. Ez a baj: nincs ötletem harmadik évadra szóval valószínüleg nem lesz. Amiket meg írtál nagyon szépen köszönöm! Rengeteget nőtt az önbizalmam már csak attól,hogy képes voltál ennyit irni. Nagyon hálás vagyok mindenért!:))
      Vanda xoxo

      Törlés
    4. Akkor fejezd be :)) A történet így is kerek lesz ;) És szívesen tettem ;) :D Örülök hogy segíthettem <3 :)) Körülbelül mikorra várható a réész??? *.* :$
      K. Xx.

      Törlés
    5. jövőhét ilyenkor!:) esetleg lenne kedved benézni a másik blogomba is:) : http://lovemeaslongasilive.blogspot.hu/

      Törlés