2013. augusztus 22., csütörtök

FONTOS
Szóval ugye mind tudjátok,hogy a blog nemsokára véget ér. Biztos szeretnétek,majd,hogy legyen harmadik évad is de nem hiszem,hogy erre van esély. Ezért azt találtam ki,hogy apró történeteket fogok írni-pár fejezeteseket-amiket ide fogok kirakni. Sőt még abban is benne lennék,hogy ha esetleg van olyan akinek van egy jó történet a fejében de nem tudja rendesen leírni vagy valami akkor össze dolgozhatnánk. Ti hozzátok a történetet amit én megírok. Mit szóltok? Ha valakinek van kedve az írjon nekem:  vandabordas@gmail.com

7 megjegyzés:

  1. És az nem lehetne-e hogy a harmadik évadot más továbbírhassa?? félre ne érts én imádom a blogod de nem szeretném hogy vége legyen mert ha belegondolok hogy mikor az első évad véget ért mennyit sírtam és mennyit emlegettük a suliban a barátnőmmel a részeket:D és szerintem soha nem is fogjuk elfeledni hogy egyszer volt egy Amanda+Harry=Hope Hope+Zayn=Hulio:D (nekem is megtetszett ez a Hulio név!!de az se baj ha nem így fogják hívni a babát:D)na de teljesen megértelek ha nem szeretnéd átadni mert azért mégis te megírtál 2 évadot is meg minden meg gondolom a te szívedhez is nagyon hozzá nőtt ez a blog:D <3 (bocsi hogy hosszúra sikeredett a komi!!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos,hogy nem adom át senkinek,szóval nem írhatja helyettem más a harmadik évadot(ha lesz persze) maximum ha valakinek van egy fenomenális ötlete amit egy egész évadon keresztül tudnék írni akkor azzal össze dolgozom. Ő hozza a storyt én pedig leírom. Ennyit tudok tenni,de sajnos nem lennék képes senkinek sem megengedni,hogy helyettem írja a folytatást!

      Törlés
    2. Megértelek:) Én sem lennék rá képes hogy átadjam a blogom:) És ne haragudj ha megbántottalak ezzel a hülyeséggel mert nem akartalak:) És nem is akartam volna elvenni tőled ezt a blogot mielőtt félre értés történne:D Imádom ahogy fogalmazol imádom a sztoridat imádom ezt az egészet!!:D Csak így tovább:)

      Törlés
    3. dehogy bántottál meg!:) örülök,hogy leírtad amit gondolsz,legalább ezt is tudtam tisztázni:))

      Törlés
  2. Uristen Lilla tényleg szoktuk emlegetni<3<3<3<3!!!legyen 3.évaaaaaad!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. dearanyosak vagytok:') egy feltétellel lesz 3.évad mondtam: ha valaki besegít az ÖTLET kitalálásában és NEM az írásban!!:)

      Törlés
    2. dearanyosak vagytok:') egy feltétellel lesz 3.évad mondtam: ha valaki besegít az ÖTLET kitalálásában és NEM az írásban!!:)

      Törlés