2013. október 19., szombat

KÖZLEMÉNY 

Sziasztok! Tudom,igen nagyon rég jelentkeztem már de ennek is meg van az oka. Nem azért,mert tanulok és nem azért mert heti 4 edzésem és 2 meccsem van.Nem.Hanem miattatok. Igen,ti vagytok azok akik miatt nem írtam már hónapok óta részt. Nem azért,mert lusta vagyok,hisz tele van a bloggerem be nem fejezett blogokkal amiket bármikor képes lennék megosztani veletek. Van időm az írásra. Szóval az ok: ti vagytok. És nem azért,mert nem látogattok. Igen is látogattok és ez a baj. Mert nem hiszem el,hogy 2 és fél hónap alatt napi 50+ oldalmegjelenítésnél nem lehet hagyni egy kibaszott kommentet sem.(tisztelet a kivételnek). Soha nem voltam dühös rátok,mert ti vagytok a mindenem és nektek köszönhetek mindent. Most sem mondanám igazán annak magam,inkább csalódott vagyok és rosszul esik. Szóval meghoztam azt a döntést,hogy ha 2 héten belül nem jön meg a rendes komment szám akkor törlöm az EGÉSZ történetet és az utolsó/zárórészt sem fogom felrakni. Nagyon sajnálom de nincs olyan ember aki tovább tudna lépni bárhonnan is támogatók és segítők nélkül.

10 megjegyzés:

  1. Már elnézést de gondolkodj mar el egy cseppet! Valószínűleg nem veleletlenul nem hagynak komit az emberek,ha te nem írsz olyan minőséget illetve időben sem hozom a kibaszott részeket! Itt most ez így neked kurva jól hangzik de nem sok igazság alapja van!! Es elolvastam az összes részt es jól írsz de az idővel problémák akadnak. Tudom jól hogy nevetelenul írok es mit pofazok,de ezzel nem kell törődni ezzel a komival!!! A tobbieket ne az én kommentem miatt "buntestd" azzal hogy én felbaszom az agyad ezáltal nem hozol részt. Mielőtt elmondod hogy húzzak innen névtelenül jelzem nincs semmilyen blogger fiókom!! Senki men fog egyet érteni de nekem van jogom kinyilvánítani a véleményem. xxPetra
    U.I: jól írsz ne vedd magadra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudod nem basztad fel az agyam cseppet sem sőt..felnyitottad a szemem dolgokra amikre mar rég rájöttem magamtól is!

      Törlés
  2. Hát a jo édes kurva anyádat ha nem rakod fel az utolsó részt!!!meg miaz hogy törlöd ?!?!én míndíg írok és elmondom a véleményem ...szerintem gondolkozz el és már csak azok miatt is akik végig támogattak..tudok nem 1 nem 2..sőt nagyon sok olyan blogot tudok mondani aminek a részeire csak kb1komi szokott jönni és mégis írják már csak az az egy ember miatt is....figyi én nagyon szeretem a blogod de szerintem ez most hülyeség amit csinálsz...légyszíves hozd a részt és kérlek ne töröld a blogot(legalább miattam)!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. anyukam kihagyhattad volna a komibol..mellesleg irtam,hogy tisztelet a kivetelnek-gondoltam itt rad is!

      Törlés
    3. Bocs az anyázásért tényleg...csak most ezzel csak azokkal csesznél ki akik szeretik a blogod!

      Törlés
  3. miért csinálod ezt?? én úgy szeretem a blogod és pont az uncsó részt nem raknád fel csak azért mert nincs elég komi??...hát én ezt nem értem-.- ahogy leírta emmax is én is tok egy csomó blogot ahol csak 1 vagy 2 ember kedvéért írtak 3 sőt 4 évadot is.. én örülnék ha lezárnád és tőlem utána törölheted ha neked úgy jobb érzésed lesz hogy senki se tudja elolvasni ezt a gyönyörű blogot!! ez a kedvenc blogom amióta csak olvasok 1D-s blogot és nem akarok hogy ne legyen vége!! kérlek szépen tedd meg a kivételekért hogy felrakod az utolsó részt!! Köszönjük:D<3
    Puszi: Betti XD

    VálaszTörlés
  4. hogy oszinte legyek meglepodtem. :O es csalodtam is benned egyarant... igaz a kurva anyazas nem kellett volna. de. te csak azert irsz hogy elismerjen mindenki?? figyelj. en is blogolok. van egy blogom amit imadok es irni is imadom. 28 rendszeres olvasom van de naponta atlagban 150-200an nezek a blogot. vannak olyan reszek amikhez ha 2 komment ha jott. igen rosszul esik. es igen. kibaszottul jol esik az embernek ha elismerik. de nem mimdig csak szoban tudnak elismerni. ha nalad a statisztika mast mutat mint a kommentek akkor miert aggodsz?? :O jogtalanul vagy kiakadva... en is olvasom a blogod. nem mondom hogy a legelso a listamon de szeretem es kivancsi vagyok a vegere... ha az emberek nem is de a szamok beszelnek... de szerintem egy iro nem akkor sikeres ha agyba fobe dicsergetik... hanem akkor amikor szeretik az irasait... es kulonben se azokert irjal akik nem olvasnak! hanem azokert akik igen!!

    VálaszTörlés
  5. nem,egyaltalan nem azert irok,hogy agyon dicserjenek. Baratnomnek is mondtam mar h dn csak annyit szeretnek h az irasommal mdghassam ah embereket.Sosem erdekelt a 'siker'. Ami zavart(mult idoben!!) az az,hogy elotte 10 komi is volt akar de ezeknek a szama lement. Es igazabol csak feltem/felek,hogy ennyire rosszabodik az irasom. Zavart,hogy nem mondjatok meg vagy pedig ha megsem akor azok akik regebben reagaltak mar nem teszik. Ennyi az egesz. En az elet barmely teruleten is vagyok nem a sikerre hanem a mimosegre megyek!!
    Vanda

    VálaszTörlés